Pozbądź się 2-3 kg dzięki tej 5 dniowej diecie polecanej przez kardiologów – szybko i skutecznie

Jeden z najważniejszych czynników, który ma wpływ na zdrowie to stosowana na co dzień dieta. 

Zdrowe odżywianie znacząco zmniejsza ryzyko pojawienia się wielu poważnych problemów, między innymi cukrzycy, bezdechu sennego, nadciśnienia, chorób serca, czy różnych typów nowotworów.

Zespół europejskich kardiochirurgów stworzył plan prostej diety, która nie tylko pozwoli zrzucić zbędne kilogramy, ale też wypracować nawyk sięgania po zdrowe produkty w codziennym żywieniu. Podstawę diety stanowią jajka – są one głównym źródłem białka oraz warzywa i owoce.

Warto zdecydować na produkty organiczne, które zawierają więcej korzystnych dla zdrowia składników. Pamiętaj też, by do gotowania warzyw nie używać soli.

Przed rozpoczęciem diety należy zwróć uwagę na harmonogram. Podany niżej jadłospis stosuj przez 5 dni, potem zrób dwudniową przerwę – po niej możesz powrócić do kolejnego pięciodniowego cyklu.

W czasie diety nie sięgaj po alkohol. Jeżeli masz jakiekolwiek problemy zdrowotne udaj się najpierw do lekarza, by określić ewentualne przeciwskazania do jej stosowania.

Plan diety prezentuje się bardzo prosto. Każdego dnia na śniadanie zjedz swój ulubiony owoc, unikaj jedynie winogron i bananów. Dodaj do niego czarne porzeczki lub jagody, znane z bogactwa składników antyoksydacyjnych.

Reszta jadłospisu wygląda następująco:

Dzień 1

Lunch: 1 gotowane jajko, pomarańcza oraz jogurt

Obiad: 2 gotowane jajka z grzankami, ogórek lub mała porcja sałaty, 2 pomidory

Dzień 2

Lunch: 1 gotowane jajko, ogórek, pomarańcza

Obiad: 125 g ugotowanego czerwonego mięsa z grzanką, pomarańcza, filiżanka kawy lub herbaty bez cukru

Dzień 3

Lunch: 1 gotowane jajko, jogurt i pomarańcza

Obiad: 125 g ugotowanego czerwonego mięsa z grzanką, pomarańcza, filiżanka kawy lub herbaty bez cukru

Dzień 4

Lunch: 125 g serka wiejskiego, 1 grzanka, pomarańcza

Obiad: 125 g ugotowanego czerwonego mięsa z grzanką, pomarańcza, filiżanka kawy lub herbaty bez cukru

Dzień 5 

Lunch: 200 g ulubionej ryby ugotowanej, grzanka i pomidor

Obiad: 200 g gotowanych marchewek z ziemniakami oraz fasolką szparagową

W trakcie stosowania diety warto dołączyć do niej również przynajmniej pół godziny treningu w ulubionej formie. Dzięki temu w trakcie jednego cyklu diety możesz pozbyć się nawet do 6 kg!

error: Treść zabezpieczona !!