Domowe maseczki dla Pań – usuwają przebarwienia skóry w 2 tygodnie. Tanie, naturalne środki zawsze najskuteczniejsze

Piękna i promienna cera jest marzeniem niejednej z nas. Często jednak skóra twarzy narażona jest na wiele zagrożeń, przez co traci ona swój jednolity kolory. Pojawiające się na cerze przebarwienia można ukrywać kosmetykami, jednak dobrze byłoby mieć piękną skórę nawet bez makijażu.

W celu poprawy kolorytu twarzy można korzystać z usług salonów kosmetycznych, które niestety nie należą do najtańszych. Z pomocą przychodzi nam kilka domowych sposobów z użyciem naturalnych produktów, które skutecznie rozwiążą nasze problemy.

Domowe sposoby na rozjaśnienie skóry

Sok z jagód

Pierwszym sposobem jest sok ze świeżo wyciskanych owoców. Możesz użyć nie tylko jagód, ale także żurawiny bądź porzeczki.

Wystarczy tylko garść owoców, by stworzyć z nich zdrowotną mieszankę. Zwilż sokiem gazę, a następnie ułóż ją na twarzy. Po 15 minutach zdejmij kompres i dokładnie umyj twarz.

Soda oczyszczona

Soda sprawdza się w wielu sytuacjach, okazuje się równie przydatna przy usuwaniu skórnych przebarwień.

Wystarczy, że na łyżeczkę nabierzesz trochę sody, dodasz do niej kilka kropel wody i stworzysz zawiesinę. Taką mieszankę rozmasuj na problematycznych miejscach, a po chwili dokładnie zmyj ją letnią wodą.

Sok z cytryny

Kolejną ciekawą propozycją jest domowa maseczka z dodatkiem soku z cytryny. Wystarczy, że dodasz trochę soku do kwaśnej śmietany w stosunku 1:1. Powstały produkt nałóż na całą twarz, a po 15 min zmyj wodą.

Czosnek

Przygotuj sobie kilka obranych ząbków czosnku i pokrój je w cienkie paski. Kilka razy dziennie pocieraj nimi miejsca dotknięte przebarwieniami.

Takie rozwiązane wynika z dużej ilości olejków eterycznych zawartych w czosnku, które bardzo dobrze sprawdzają się w przypadku rozjaśnianiu plam i wybielaniu skóry.

Selen i cynk

Jeżeli na twojej twarzy pojawiają się nowe przebarwienia, to jedną z przyczyn może być brak tych składników w codziennej diecie. Spróbuj jeść więcej orzechów, owsianek, soczewicy, ryb oraz kukurydzy.

Pamiętaj także o piciu mleka, które zawiera wiele ważnych składników odżywczych.

error: Treść zabezpieczona !!