Szybkie dietetyczne naleśniki: Zrób przynajmniej dwie partie. Są przepyszne. Przepis.

Przepis na te naleśniki znalazłam w sieci.

Początkowo wypróbowałam go z niedowierzaniem, ponieważ jestem fanką klasycznych naleśników na zakwasie. Efekty były niesamowite!!! Pokochała je cała rodzina, nawet dzieci. Są szybkie, łatwe i pyszne.

Składniki:

113 g płatków owsianych
113 g niskotłuszczowego twarogu
2 całe jajka
Esencja waniliowa do smaku

Do smaku:

  • Miód
  • Wiórki kokosowe
  • Cukier puder
  • Owoce
  • Kwaśna śmietana ….

Sposób przygotowania:

Płatki owsiane zmiksować, drobno je mieląc. Wszystkie składniki wymieszać ze sobą i zrobić gładką masę.

Piecz naleśniki na rozgrzanej patelni teflonowej do uzyskania złotego koloru. Możesz również użyć odrobiny oleju, aby naleśniki były złotobrązowe, ale nie za dużo. Jeśli ciasto jest grubsze niż zwykle, rozprowadź je na dnie patelni. Jeśli masz patelnię do naleśników z otworami, ułóż ciasto równomiernie w tych otworach.

Naleśniki zazwyczaj podaje się z wiórkami kokosowymi. Można też posypać naleśniki cukrem pudrem. Naleśniki te świetnie komponują się z kwaśną śmietaną, białym jogurtem i owocami. Syrop klonowy jest świetnym dodatkiem do naleśników. To ulubione danie moich dzieci 🙂


error: Treść zabezpieczona !!